субота, 18. септембар 2010.

Napravite lep potpis u Gmail

lep-potpis
Sa sajta: http://www.wisestamp.com/ preuzmite dodatak za svoj Google Chrome pregledač - kliknite na veliko dugme: Install on Chrome

Posle instalacije pojaviće se novo dugme u vašem pregledaču. Ono vam služi da napravite svoj lep potpis za Gmail. Možete da dodate svoju fotografiju (ili neku drugu sliku), lepo da oblikujete tekst, da dodate linkove za vaše sajtove, društvene mreže i čak RSS kanal! Možete da napravite lični potpis, biznis potpis i dr. i da ih koristite po potrebi!


Posle instalacije videćete Prve korake:

Pošto ste napravili vaš potpis, sada kad želite da napišete novo pismo i u Gmail kliknete na dugme: Nova poruka, u vašem novom pismu koje tek treba da napišete, već će stajati vaš potpis. SUPER! Preporučujem!

Npr. moj potpis bi mogao biti ovakav:


snelle
Pozdrav, Snežana
.

11 коментара :

MMINER је рекао...

Dosta sam naučio od Vas, vidim da delite savete pa da vas pitam kako mogu da se dodaju google oglasi AdSense ne mogu da nadjem Crnu Goru ni Srbiju. POZDRAV milos.andjelic67@gmail.com PS: Napravio sam blog uz Vasu pomoc i pomoc Milana Stanojevica. vamco-miner.blogspot.com

Snelle је рекао...

Da li imaš AdSense nalog?

MMINER је рекао...

Nemam jer ne mogu da nadjem Crnu Goru.

Snelle је рекао...

Ne znam gde je tražiš? Da li si se prijavio na ovoj adresi za AdSense: https://www.google.com/adsense/v3/signup?hl=sr&utm_content=nsufv1

MMINER је рекао...

Jesam i tu je kraj ne mogu da nadjem Crnu Goru

MMINER је рекао...

Imam jos jedan problem kad napravim potpis i ubacim RSS na potpisu mi se pojavi link od jednog posta a prijavio sam se na rider i pojavio se ceo blog. Pa ne znam u cemu je problem.

Snelle је рекао...

Sad sam proveravala u Blogger-u i sve je OK. Na tabli bogger-a idi ovako: Zarada-Započnite-Otvori nalog, na opciji "Countri or teritory" ćeš naći "Serbia and Montenegro,...

Snelle је рекао...

U wisestamp pored oznake RSS piše: "Share the latest from any site/blog via RSS", tj. da će se pojaviti adresa najnovijeg posta, ako ubaciš RSS. U čemu ti je tu problem?

MMINER је рекао...

Hteo sam da mi se vidi seo blog

Snelle је рекао...

Aha, pa upiši onda adresu bloga:)

MMINER је рекао...

Da al onda ne dodje kao link na se klikne na njega al moze na majlu da se promeni. Hvala puno.

Постави коментар