Word је моћан уређивач текста са много команди. Већина корисника зна оне основне, а остале занемарује. Једна од тих занемарених је и спајање више Word докумената у један.
Нпр. пишете неки рад који има 5 засебних целина - глава. Згодно вам је било да, при писању, сваку главу напишете у новом Word документу.
При писању, обратите пажњу да све главе исто форматирате, да би завршни документ лепо изгледао (иста величина слова за наслове и поднаслове, исте ознаке за нумерисане спискове, иста врста слова,...).Сад их треба спојити:
Отворите ваш први документ: „Глава 1“. У њему поставите курсор на место где желите да почне „Глава 2“ (да би све лепо изгледало, можете урадити прелом стране тако да Глава 2 почне на новој страни: Insert>>Break>>Page break>>Ok).
Затим, кликните на картицу Insert и у падајућем менију изаберите File… Отвориће се прозор у коме ћете преко мале стрелице пронаћи, у вашем рачунару, место где се налази документ који желите да додате. Обележите тај документ и кликните на дугме Insert. Ваша „Глава 2“ ће бити додата са уредно сачуваним форматирањима.
Исто поновите за остале Главе и за час ћете имати сложен цео документ.
.
2 коментара :
Hvala ti. Taman sam mislila da ću morati 17 puta da radim copy-paste :)
Baš je jednostavno, a toliko puta sam se nervirala što mi se sve poremeti kad kopiram jedan dokument na drugi. Hvala veliko!
Постави коментар