Kod savremenih metoda reklamiranja, sajtovi često predlažu postavljanje popundera na blogove i sajtove.
.
.POP-UP – baner, koji se otvara u novom prozoru NAD stranicom sajta
.
Šetajući Internetom, sigurno ste imali prilike da vidite stranice, gde povrh osnovnog sadržaja visi mali reklamni blok (baner) sa nekom animacijom i dugmetom „zatvoriti“. Često je on veličine oko 460х60 piksela.
Korisnik ima izbor: da klikne na dugme „zatvoriti“, ako ga reklama ne interesuje ili mu smeta, i da klikne na sam baner, ako ga reklama zanima.
.
POP-UNDER – baner, koji se otvara u novom prozoru POD stranicom sajta (zovu ga backscreen).
Popunder je reklamni modul, koji se učitava u pozadini, iza tekućeg prozora pregledača, tj. Popunder se ne pokazuje na samoj stranici, već pod njom.
.
Popunder ima i mane i prednosti.
Prednosti Popunder: ne zauzima mesto na samoj veb stranici; nije povezan sa dizajnom sajta, tj. ne kvari spoljni izgled sajta; otvara se u novom prozoru pregledača, što omogućuje da se korisniku ne odvlači pažnja od čitanja potrebne informacije.
.
Mane Popunder: Korisnici koji nisu navikli na takav vid reklame mogu biti iznervirani jer se pri kliku na „zatvori“ ne oslobađaju banera, već dobijaju novi komplet reklama u drugom prozoru.
.
Ovu manu može imati i Popup. Sreću se sajtovi gde na sred stranice visi beskorisni pravougaonik i zaklanja informaciju koju korisnik traži. Pri tome, pri klizanju stranice baner ostaje na svom mestu i to prilično nervira i razdražuje posetioce.
ROBNI POPUNDER
Popunder se može koristiti kao izvor prihoda (kao i sve druge reklame i oglasi). Takav popunder se naziva robni popunder.
Reklamodavci predlažu postavljanje popundera na vaš sajt, i u tu svrhu daju na svom sajtu mali java-kod.
.
Popunder ima dobru efikasnost u reklamnoj kampanji. Kako to izgleda?
.
Korisnik otvara veb-stranicu, koja sadrži kod Popunder, a u to vreme se pod tom stranicom otvara novi reklamni prozor. Korisnik se upoznaje sa sadržajem tog reklamnog prozora tek posle zatvaranja tekuće veb stranice.
Na taj način, ovaj vid reklame obezbeđuje kontakt sa korisnikom tek kada on više nije zainteresovan za informaciju koju je čitao i tada je njegova pažnja nepodeljena, pa je i reklama efikasnija.
.
Obično se takav popunder jedinstvenom posetiocu otvara samo jednom u toku dana (24h).
.
U prozoru Popunder-a može biti prikazan kako običan grafički modul (slika), tako i film napravljen u Flash formatu.
.
0 коментара :
Постави коментар