Ovaj članak će biti koristan za one koji koriste neki poštanski klijent i imaju nalog na Gmail.
U Gmail postoji filter koji štiti od spama. Da li je taj filter uopšte koristan i koliko je on u stanju pravilno da utvrdi šta je spam – to je neko drugo pitanje.
.
Ako koristite neki klijent za poštu (npr. The Bat), onda pisma iz raznih vaših naloga stižu direktno u njega, pa i pisma iz naloga na Google. Međutim, one e-mail poruke, koje dospeju u direktorijum „Nepoželjne“, poštanski klijent neće dobiti. A to onda znači, da ih vi nećete ni videti.
.
Naravno, uvek možete da uđete u svoj nalog Gmail i da ih tamo vidite, ali to je neproduktivno i oduzima vreme. A opet, u „Nepoželjne” dospevaju i poruke koje su vam veoma potrebne i korisne!
.
Rešenje tog problema je vrlo jednostavno. Spam filter se ne može isključiti, ali se lako može podesiti:
.
1) u svom Gmail idite na Podešavanja-Filteri-Napravi novi filter.
.
.
2) U polje „Nema“ upišite bilo koju kombinaciju slova, koja sigurno neće postojati u pismu:
.
.
3) Kliknite „Sledeći korak“
4) Postavite štiklu pored „Nikada ne šalji u nepoželjne“ i kliknite na dugme „Napravi filter“.
.
.
Posle toga, poruke više neće dospevati u „Nepoželjne“ i videćete ih sve u svom poštanskom klijentu.
.
Ako vam spam filter ipak zatreba, možete ga uvek podesiti da se aktivira za poruke od određenog pošiljaoca.
.
0 коментара :
Постави коментар