Pre par meseci sam u članku Pomoć na daljinu pisala o servisima: Team Viewer i LogMeIn.
Za ovih par meseci je u oba servisa došlo do izmena koje zaslužuju pažnju: Team Viewer se pojavio na srpskom, a Log MeIn je imao proizvod pod nazivom LogMeIn Express, koji je usavršio i preimenovao u join.me.
Servis join.me zaslužuje pažnju, jer mislim da je to u ovom trenutku najprostiji servis za organizaciju veb-konferencija i pomoć na daljinu.
.
Pogledajte i sami na sajtu join.me. Ne treba da se registrujete (a možete, u slučaju da želite da koristite više funkcija, tj. platnu verziju), potrebno je samo da kliknete na narandžasto dugme „share”.
Posle klika na narandžasto dugme, vaš računar će preuzeti mali java-dodatak i on će postati glavni interfejs u daljem radu.
.
Kada preuzmete i otvorite dodatak, u njegovoj adresnoj liniji ćete videti nekoliko cifara, koje označavaju broj tekuće veb-konferencije. Broj konferencije treba da pošaljete (odmah ili kasnije) onome koga pozivate da se pridruži konferenciji (razgovoru,...). Broj će se menjati svaki put, kada budete počinjali novu konferenciju.
Ispod adresne linije je pet dugmadi: get conference number (dobiti broj konferencije), chat (čet), pause/screen (početi/zaustaviti zajedničko posmatranje ekrana), participants (učesnici), share control (podeliti ekran).
.
A sa strane su još tri opcije: „minus“ za minimiziranje, „krstić“ za zatvaranje i „strelica“ sa mogućnostima koje se vide na slici ispod, a preko koje birate koji od monitora ćete podeliti sa drugim učesnicima (ako ste vi organizator konferencije):
Prosto je pridružiti se nekome (tj. konferenciji). U zeleno polje „join“ na glavnoj stranici join.me treba da unesete broj (samo broj) koji ste dobili i da kliknete na strelicu. Svi koji imaju broj tekuće konferencije, mogu da se pridruže.
.
Videćete da je na strani zvanica u konferenciju boja dugmadi zelena. Značenja tih dugmadi su ista, osim srednjeg. Na četvrtom dugmetu je prikazan broj učesnika i kliknuvši na njega, može se videti spisak učesnika. Svoje ime možete uređivati kliknuvši na njega dva puta, ali ne možete i imena drugih učesnika.
U četu možete slati poruke svim učesnicima ili samo jednom učesniku, izabravši njegovo ime u padajućem spisku na dnu prozora četa.
A možete i slati datoteke učesnicima. Kliknite na dugme „participants“ (učesnici) i navedite kursor na željeno ime. Desno od imena videćete tri ikone. Treba da kliknete na srednju.
.
Možete dozvoliti učesnicima da upravljaju vašim računarom. Da bi im to omogućili, kliknite na dugme „share control“ i izaberite jedno od imena. Računarom mogu upravljati samo oni koji su se priključili preko drugog računara. Oni koji su ušli preko mobilnog mogu samo da posmatraju ekran.
.
Da bi završili konferenciju, treba da kliknete na krstić. Pojaviće se prozor u kome će vam predložiti da instalirate dodatak na računar, da sledeći put ne bi gubili vreme na njegovo preuzimanje. Da bi to uradili, treba da čekirate kućicu pored te rečenice i onda da kliknete na Yes.
.
Za ovih par meseci je u oba servisa došlo do izmena koje zaslužuju pažnju: Team Viewer se pojavio na srpskom, a Log MeIn je imao proizvod pod nazivom LogMeIn Express, koji je usavršio i preimenovao u join.me.
Servis join.me zaslužuje pažnju, jer mislim da je to u ovom trenutku najprostiji servis za organizaciju veb-konferencija i pomoć na daljinu.
.
Pogledajte i sami na sajtu join.me. Ne treba da se registrujete (a možete, u slučaju da želite da koristite više funkcija, tj. platnu verziju), potrebno je samo da kliknete na narandžasto dugme „share”.
Posle klika na narandžasto dugme, vaš računar će preuzeti mali java-dodatak i on će postati glavni interfejs u daljem radu.
.
Kada preuzmete i otvorite dodatak, u njegovoj adresnoj liniji ćete videti nekoliko cifara, koje označavaju broj tekuće veb-konferencije. Broj konferencije treba da pošaljete (odmah ili kasnije) onome koga pozivate da se pridruži konferenciji (razgovoru,...). Broj će se menjati svaki put, kada budete počinjali novu konferenciju.
Ispod adresne linije je pet dugmadi: get conference number (dobiti broj konferencije), chat (čet), pause/screen (početi/zaustaviti zajedničko posmatranje ekrana), participants (učesnici), share control (podeliti ekran).
.
A sa strane su još tri opcije: „minus“ za minimiziranje, „krstić“ za zatvaranje i „strelica“ sa mogućnostima koje se vide na slici ispod, a preko koje birate koji od monitora ćete podeliti sa drugim učesnicima (ako ste vi organizator konferencije):
Prosto je pridružiti se nekome (tj. konferenciji). U zeleno polje „join“ na glavnoj stranici join.me treba da unesete broj (samo broj) koji ste dobili i da kliknete na strelicu. Svi koji imaju broj tekuće konferencije, mogu da se pridruže.
.
Videćete da je na strani zvanica u konferenciju boja dugmadi zelena. Značenja tih dugmadi su ista, osim srednjeg. Na četvrtom dugmetu je prikazan broj učesnika i kliknuvši na njega, može se videti spisak učesnika. Svoje ime možete uređivati kliknuvši na njega dva puta, ali ne možete i imena drugih učesnika.
U četu možete slati poruke svim učesnicima ili samo jednom učesniku, izabravši njegovo ime u padajućem spisku na dnu prozora četa.
A možete i slati datoteke učesnicima. Kliknite na dugme „participants“ (učesnici) i navedite kursor na željeno ime. Desno od imena videćete tri ikone. Treba da kliknete na srednju.
.
Možete dozvoliti učesnicima da upravljaju vašim računarom. Da bi im to omogućili, kliknite na dugme „share control“ i izaberite jedno od imena. Računarom mogu upravljati samo oni koji su se priključili preko drugog računara. Oni koji su ušli preko mobilnog mogu samo da posmatraju ekran.
.
Da bi završili konferenciju, treba da kliknete na krstić. Pojaviće se prozor u kome će vam predložiti da instalirate dodatak na računar, da sledeći put ne bi gubili vreme na njegovo preuzimanje. Da bi to uradili, treba da čekirate kućicu pored te rečenice i onda da kliknete na Yes.
.
0 коментара :
Постави коментар