петак, 1. јул 2011.

Najjednostavniji uređivač teksta

jednostavan-uređivač
Minimalizam je izgleda u modi. Danas sam pročitala tekst o minimalističnom uređivaču ruskog programera Aleksa Sičeva. Zove se Catlooking. Verujem da niste videli ništa prostije za pisanje teksta (osim, naravno, svoje stare dobre sveske).

Program Catlooking se preuzima besplatno. Instalirajte i pokrenite i otvoriće vam se čist list papira. Sa desne strane se nalazi par komandi, koje nestaju kad počnete da pišete i pojave se tek kad mišem krenete ka njima.
uređivač teksta
Uređivač je toliko jednostavan, da film u kome je prikazano sve o njemu, traje čitava 2 minuta i predlažem da ga pogledate OVDE.

.

4 коментара :

respectzr је рекао...

Heh baš je jednostavan :) Treba napomenuti da dolazi na Windows i Linux Operativnim sistemima. Ali i tako prost, program je nešto veći od 5mb. Hmm :)

Snelle је рекао...

Razmotri mu sastavne delove, pa ga "olakšaj":)

Анониман је рекао...

Program je o-d-l-č-a-n! Prvo sam se nasmejala, u stilu: šta će mi još jedan program za tekst, kad imamo NotePad, WordPad...Skinula sam ga zbog čiste radoznalosti.
Sada se ne odvajam od njega, radeći pripreme za tekstove. Meni je sjajan!
Hvala Snelle :))

Snelle је рекао...

I ja sam se "navukla" zbog radoznalosti:)

Постави коментар