среда, 5. октобар 2011.

Citiranje u Blogger-u

citat
U uređivaču Blogger-a postoje navodnici. Naravno, oni se mogu koristiti za citiranje nečijih misli. Međutim, takvi citati su za čitaoca skoro neprimetni, a mi želimo da naglasimo ono što citiramo.

navodnici
U blogu Jaka Šifra sam videla solidno rešenje, ali ono je više primereno za razne vrste kodova, a ja sam želela nešto elegantnije.
.
A kad hoćete nešto fino, onako, baš da izgleda elegantno i sa stilom, onda nema boljeg mesta od francuske blogosfere da to pronađete. Na francuskom blogu Le Blogger, dato je rešenje koje mi se dopalo. 
.
Postupak je jednostavan:
1. Idite u Dizajn-Šablon-Izmeni HTML
2. Nađite liniju (Ctrl + F):
]]></b:skin> i ispred nje postavite kod.
.
Predložene su 4 varijante. Evo dve od njih:
1. Za ovakav izgled citata:
.
citat-kod
.
 treba postaviti ovaj kod:
blockquote {
    background:#F9F9F9;
    border:1px solid #CCC;
    margin:10px 0;
    padding:10px;
}
.
2. Ako vam se više dopada ovakav izgled:
.
citat-zuti
.
 onda postavite ovaj kod:
blockquote {
  background: none repeat scroll 0 0 #FFFBCC;
  border: 1px solid #E6DB55;
  font: 1em Georgia,Times,"Times New Roman",serif;
  padding: 10px;
  margin: 10px 0;
  text-align: justify;
}
.
Boju pozadine u tim boksovima, širinu i boju okvira, vrstu slova – možete promeniti i staviti one koji se vama više dopadaju. 
.
Da bi citat posao uočljiv, sada je dovoljno da obeležite željeni tekst i da kliknete na oznaku „navodnici“ u uređivaču.
.
Kodove za još dva rešenja, pogledajte u Le Blogger.
.

0 коментара :

Постави коментар