среда, 12. октобар 2011.

Dodaci za Chrome: Chrome Remote Desktop BETA

Chrome Remote Desktop
Chrome Remote Desktop BETA – dodatak za Chrome, pomoću koga ćete moći da imate udaljeni pristup drugom računaru.
Pisala sam ovde o programima pomoću kojih se to najčešće ostvaruje: TeamViewer i Join.me. I to su odlični servisi.
.
Međutim, Google je rešio da od Chrome napavi univerzalni program i svedoci smo kako se neprestano pojavljuju dodaci koji mogu da zamene programe, koji se često koriste, pa se sada pojavio i dodatak Chrome Remote Desktop. Pomoću njega možete ostvariti udaljeni pristup drugom računaru, a takođe, podeliti svoj i sve to direktno u pregledaču Chrome i još i na srpskom.
Remote Desktop

Posle instaliranja aplikacije, da bi započeli rad, treba da odobrite dozvole za produženi pristup računaru. To radite samo jednom i posle toga se možete povezivati.
Chrome Remote odobrenje
.

4 коментара :

Kuvar za početnike је рекао...

Draga Snelle! Veoma sam srećna što sam sticajem okolnosti pronašla tvoj blog jer je prava riznica informacija za nas koji nešto radimo na internetui to uglavnom po sistemu "sam svoj majstor".Nisam još imala vremena da detaljno pregledam ali na osnovu onog što sam videla u brzom pregledu skakanjem s teme na temu, vidim da će mi biti od velike koristi.Ja se tebi zahvaljujem što si odlučila da svoja znanja podeliš sa svima kojima su preko potrebna.Želim ti sve najbolje i uspeh u radu.Ankica.

Snelle је рекао...

Hvala Ankice i drago mi je što ćeš iskoristiti ovo što pišem:)

Saznaj Novo је рекао...

Heh.. a o privatnosti ništa nema? :) Ćini mi se da je zanimljiv i koristan ovaj dodatak. Ipak ću sačekati izvesno vreme da dodatak stekne popularnost i dobije neki update :)

Snelle је рекао...

Nisam se baš nešto interesovala, a i ovo je tek beta faza:)

Постави коментар