понедељак, 7. новембар 2011.

Уступам медијски простор - друштвено одговорне рекламе

одговорне рекламе
Иван Ћосић је, инспирисан чланком Драгане Ђермановић, дао одличну идеју: "Хајде ми да на својим блоговима “дамо свој медијски простор” друштвено одговорним рекламама."
.
Непосредан повод за ову акцију је Драганино (негативно) виђење начина на који је то радила Комерцијална банка.
Погледала сам кампање о којима је реч, а које је Иван навео у свом чланку-предлогу и, наравно, кликнула на везе да видим више о тим кампањама. Између осталог, видела сам следеће:

Битка за бебе - компаније хероји: Комерцијална банка је у првих 10.
малиВелики људи - највећи доброчинитељи: Комерцијална банка је на првом месту...

Комерцијална банка је, све у свему, иако тако на први поглед не изгледа, испала велики позитивац у овој причи. Прво - она је један је од највећих доброчинитеља у овим акцијама, друго - својим "лошим" промовисањем тих кампања, изазвала је велику друштвену интернет-ангажованост, што мислим да је већи успех, него да су сами "добро" промовисали те кампање.

Придружујем се акцији и од наведених кампања, подржаћу оне које се боре ЗА нешто, а изоставићу оне које се боре ПРОТИВ нечега. 
Разлог оваквог мог поступања је следећи: не сматрам да су кампање које су ПРОТИВ нечега - друштвено одговорне.
Не желим у овом чланку детаљније да образлажем то своје мишљење, а навешћу само изјаву једне познате, духовне особе:

Мајку Терезу су позвали да учествује у демонстрацијама ПРОТИВ рата. 
Одбила је рекавши: "Позовите ме када се будете залагали и борили ЗА мир". 
(Изгледа исто, међутим, разлика је огромна и суштинска.)

Кампања организације малиВелики људи



Кампања Битка за бебе




Кампања организације Дечје срце



.

0 коментара :

Постави коментар