Иван Ћосић је, инспирисан чланком Драгане Ђермановић, дао одличну идеју: "Хајде ми да на својим блоговима “дамо свој медијски простор” друштвено одговорним рекламама."
.
Непосредан повод за ову акцију је Драганино (негативно) виђење начина на који је то радила Комерцијална банка.
Непосредан повод за ову акцију је Драганино (негативно) виђење начина на који је то радила Комерцијална банка.
Погледала сам кампање о којима је реч, а које је Иван навео у свом чланку-предлогу и, наравно, кликнула на везе да видим више о тим кампањама. Између осталог, видела сам следеће:
Битка за бебе - компаније хероји: Комерцијална банка је у првих 10.
малиВелики људи - највећи доброчинитељи: Комерцијална банка је на првом месту...
Комерцијална банка је, све у свему, иако тако на први поглед не изгледа, испала велики позитивац у овој причи. Прво - она је један је од највећих доброчинитеља у овим акцијама, друго - својим "лошим" промовисањем тих кампања, изазвала је велику друштвену интернет-ангажованост, што мислим да је већи успех, него да су сами "добро" промовисали те кампање.
Придружујем се акцији и од наведених кампања, подржаћу оне које се боре ЗА нешто, а изоставићу оне које се боре ПРОТИВ нечега.
Разлог оваквог мог поступања је следећи: не сматрам да су кампање које су ПРОТИВ нечега - друштвено одговорне.
Не желим у овом чланку детаљније да образлажем то своје мишљење, а навешћу само изјаву једне познате, духовне особе:
Мајку Терезу су позвали да учествује у демонстрацијама ПРОТИВ рата.
Одбила је рекавши: "Позовите ме када се будете залагали и борили ЗА мир".
(Изгледа исто, међутим, разлика је огромна и суштинска.)
Кампања организације малиВелики људи
.
0 коментара :
Постави коментар