четвртак, 8. децембар 2011.

Gadžet: Падајуће пахуље и информер

звонце
У чланку Украшавање блога за Нову годину, писала сам о више Новогодишњих украса за блог, а сада ево кодова за постављање «Информера – Срећни празници» (гаџет који обавештава посетиоце колико још има времена до празника)  и «Падајућих пахуља», које сам узела из блога MyBloggerTricksКако изгледа блог када су додати ови гаџети, можете погледати у мом блогу за пробе.
.
«Информер»
.
Идите у Дизајн > Додаj гаџет и додајте «HTML/JavaScript», а онда у њега додајте ОВАЈ КОД.
У коду можете променити боју натписа «Срећни празници»: #0080ff
Да би променили боју рама и величину граничне линије, промените border:5px solid #0080ff
Да би променили боју текста одбројавања измените color:#FF3333
.
Да ли желите да мерите време и до Божића? Ако је одговор «Да», једноставно замените December 31 са January 7 и «СРЕЋНА НОВА ГОДИНА!» са «Христос се роди!»
.
информер
.
Сачувајте гаџет, превуците га на жељено место и Сачувајте распоред. Када бројач заврши са бројањем и дође Нова година, појавиће се натпис «Срећна Нова година!»

«Падајуће пахуље» у Blogger-у
.
Идите у Дизајн-Додати гаџет и додајте «HTML/JavaScript», а онда у њега додајте ОВАЈ КОД
падајуће+пахуље
.
Можете променити број пахуља које падају, тако што ћете у коду заменити обележени број 15 неким другим бројем.
.
Такође, да бисте заменили изглед пахуља, замените подебљану везу (два пута) са везом, која води до ваших пахуља.
.
Слику можете заменити и било којом другом, која вама одговара. Можете да прикажете пахуље у боји, падајуће јесење лишће, падајуће новогодишње поруке, падајуће дијаманте или падајућа срца... У чланку Ах, те дивне пахуље! описала сам сервис, помоћу кога можете направити пахуље по својој жељи.
.
Пошто сачувате, гаџет превуците на највише место, нпр. испод наслова блога) и Сачувајте распоред.
.

4 коментара :

Stefan је рекао...

hm nije lose.. ipak, uvek sam bio protiv pahuljica od sličica... Ja sam kod sebe ubacio plugin gde pada sneg u obliku znakova, npr može se staviti bilo koje slovo,znak,broj... velika prednost u odnosu na sličice... takodje sneg pada u smeru gde je kursor :) zanimljivo je.. www.saznaj-novo.uz.rs

Snelle је рекао...

Sviđa mi se tvoj sneg. Slažem se da je to bolje rešenje.

Ali (uvek to "ali"), u Blogger-u je izuzetno prosto da se doda i ukloni gadžet. Za početnike je to najjednostavniji način dodavanja efekata (pogotovu privremenih).

Unknown је рекао...

Postavila sam Informer. Baš mi je super. Još ću da se igram bojama i oblicima, ali baš ti hvala za ovo!!!

Snelle је рекао...

Prijatna zabava:)

Постави коментар