среда, 25. јануар 2012.

Dodaci za Chrome: AdSense Publisher Toolbar

adsense
Google je napravio dodatak za Google Adsense. Dodatak AdSense Publisher Toolbar  vam omogućuje da lako pratite statistiku reklama, koje imate na svojim veb-stranicama.

AdSense Publisher Toolbar prikazuje iskačući prozor, koji se pojavljuje pri kliku na ikonu. Vidi se statistika o prihodu za dan, mesec i prošli mesec i još ponešto.

Takođe, tu je i prikaz efikasnosti pojedinih reklamnih blokova, što će vam omogućiti da reklame bolje rasporedite.

Da bi dodatak prikazivao podatke, posle instaliranja morate kliknuti na ikonicu dodatka i dozvoliti pristup nalogu. 

oglasi

Zatim na stranici naloga da odobrite pristup kliknuvši na dugme: Odobri pristup i moći ćete da vidite svoje podatke:

adsense oglasi


O Google AdSense pogledajte u članku: AdSense - Google oglasi

4 коментара :

Blog trikovi је рекао...

Ima jedan problem sa ovim gadgetom...

Svaki put prilikom provere moram da se logujem sa nalogom moje supruge, poshto su moj AdSence nalog ugasili odavno :)

Shalu na stranu, super dodatak, ali ja stvarno moram svaki put da ponovim gore navedenu radnju - istina ziva... :)

Pozdrav...

Snelle је рекао...

Ne znam šta da ti kažem, meni ne traži logovanje. Ulogovana sam u Chrome na Google i dodatak ne traži ništa dodatno. Da mu nisi zadao takvu opciju kada si mu odobravao pristup?

Blog trikovi је рекао...

Pa ne bi trazio ni meni kazem nego moj AdSence nalog je "ugashen" tj. ukinut i nemam pravo vishe da ga koristim. Nakon toga sam otvorio drugi nalog sa drugim email-om i drugim logom (na suprugu) tako da to moram da uradim to prebacivanje sa jednog na drugi log:)

Nashao se svojevremeno jedan "pametan" poznanik i kliktao na reklame kao lud iako sam mu govorio da to ne radi i da cu zbog toga izgubiti pravo na AdSence.

Tako da sada kad hocu da uradim pregled statistike moram sa supruginim mail nalogom da se logujem poshto je na njenom imenu...

Inache ima ona opcija da se ostane istovremeno logovan sa vishestrukim nalozima nego mi neshto PC sys u rasulu samim tim i browser-i a mrzi me da reinstal radim i to je to :)

Snelle је рекао...

Eh, ti!!! Ja mislila zezaš se da su te kaznili:)

Постави коментар