недеља, 18. март 2012.

Providna traka u blogu


info
Providna traka u dnu bloga zauzima malo mesta, ali stalno privlači pažnju čitalaca i možete je iskoristiti da na nju postavite neku važnu informaciju: o novim materijalima, o konkursima, novim knjigama, da pozdravite čitaoce povodom praznika, da postavite vezu do drugog vašeg bloga/sajta,...

O traci, koja ima standardne ikone, pisala sam u članku o wibiya. A ovu traku možete popunjavati potpuno prema svojoj želji. Možete pogledati kako ona izgleda na mom blogu za probe.
providna-traka

Traka se nalazi na dnu. Kada pređete preko nje, boja joj se pojačava, a ako vas nervira, možete je i isključiti.

Traku postavljate tako što dodajete određeni kod u svoj html šablon:

- Šablon – Izmeni HTML (pre početka, sačuvajte rezervnu kopiju šablona)
- Štiklirajte: Proširi šablone vidžeta
- Nađite (Ctrl+F) liniju: </body>
- Neposredno pre te linije dodajte ovaj kod
- Crveni tekst zamenite tekstom koji vama odgovara, a plavu url adresu, zamenite adresom na koju će voditi vaša veza i na koju čitaoci mogu da kliknu
- Sačuvajte šablon

Kod sam uzela iz članka: "Spice Up Your Blog".
.

6 коментара :

Saznaj Novo је рекао...

Simply CSS :) Iskodirao sam i ja pre nešto slično, sa mnogo manje redova, ali sam uklonio jer nisam imao šta da stavim na nju. :)

Snelle је рекао...

I bre, kako nisi imao šta? Npr. vezu do tvog drugog bloga ili vezu do profila na nekoj od mreža ili "Vama, mojim najdražim čitaocima, želim divan i ugodan dan":)

Blog trikovi је рекао...

Meni se po glavi muvala ideja i uradio sam neshto po tom pitanju (gruba test verzija) da se tako uradi navigacioni meni pa chak i ceo template. Takva navigacija a recimo leve bochne strane bila bi dostupna sve dok se ne pochne sa scrollovanjem, a onda bio otishala u fade, do prestanka scroll-a itd. Moze i neki music player da se postavi, share buttons bilo shta...

Snelle је рекао...

Bravo, ideje su ti super!

Saznaj Novo је рекао...

To sam pravio da bi zakačio Like, Tweet i +1 buttons, ali sam uklonio jer je uduzimalo vreme za učitavanje bloga. Imam onu traku na vrhu pa mi se čini da mi ne treba i na dnu :)

Snelle је рекао...

Šalim se, naravno:)
Međutim, nije loše imati je pri ruci i povremeno je koristiti - npr. da čitaocima čestitaš neki praznik i sl.

Постави коментар