Kada se fascikla MyDocuments nalazi na sistemskom disku (particiji), u slučaju pada sistema (a to se kad-tad desi), vaši podaci iz te fascikle mogu biti izgubljeni. Da do toga ne bi došlo, fasciklu MyDocuments treba da premestite na drugi disk. (Za Windows XP pogledajte OVDE.)
U sledećem prozoru ćete videti da se fascikla MyDocuments nalazi na disku C. U tom prozoru vi treba da dodate svoju fasciklu. Kliknite na dugme Include a folder (Dodaj fasciklu):
Izaberite na drugom disku fasciklu u kojoj ćete čuvati svoja dokumenta. Ja sam na mom disku D napravila fasciklu i dala joj naziv Moja Dokumenta. Izaberite tu fasciklu i kliknite na dugme za dodavanje fascikle.
Videćete da je ta fascikla dodata u spisak. Da bi učinili da ona bude podrazumevana fascikla za čuvanje vaših dokumenata, izaberite je i kliknite na dugme Set save location (Zadaj fasciklu za čuvanje).
Još samo treba tu fasciklu da premestite na vrh, tj. da bude prva u spisku. Da bi to uradili, izaberite je i kliknite na njen naziv desnim klikom. U malom izborniku izaberite opciju Move up (Na gore):
Na kraju, kliknite na dugme Applay (Primeni), pa na OK:
Sada, kada nešto budete želeli da sačuvate, otvaraće se ta fascikla i možete sačuvati željena dokumenta, bez straha da će ona nestati kada vas Windows izda.
0 коментара :
Постави коментар