среда, 5. новембар 2014.

Ubica naloga - Account Killer

Account Killer

Društvene mreže su postale svakodnevni način komuniciranja. To može biti korisno i to je njihova pozitivna strana. Ali, postoji i ona negativna: one su često veliki gutači našeg vremena, pa samim tim i naših života.

Kada korisnik društvene mreže zaključi da mu ona oduzima dragoceno vreme njegovog života, poželi da je se otarasi, odnosno, da ugasi svoj nalog na društvenoj mreži. I tu često nastaje, za mnoge korisnike, nerešiv problem. Društvena mreža ne dozvoljava da se nalog ugasi, ili je procedura gašenja toliko komplikovana, tako da većina korisnika neće uspeti da se snađe i da zaista ugasi nalog.

Zbog toga su veoma korisni sajtovi, koji mogu da pomognu u gašenju naloga. Jedan od takvih je accountkiller.com. On pomaže u gašenju naloga na društvenim mrežama i različitim servisima. Na sajtu su uputstva kako se to može brzo uraditi, šta je potrebno znati za gašenje naloga i koje informacije treba obavezno ukloniti ručno.
Kako izbrisati nalog?

AccountKller sam pronašla, pokušavajući da pomognem svom prijatelju, kome nije polazilo za rukom da ugasi nalog na mreži Facebook. Ja spadam u one koji ne vode preterano računa o nalozima na Internetu, pa mi nije bio jasan njegov stav da pošto-poto obriše svoj nalog. On je moju ljubopitljivost zadovoljio anegdotom, koja me je podstakla da stvari ipak pogledam malo i sa druge strane:

Razgovaraju dve krave:
- Znaš, čini mi se da nas oni hrane samo zato, da bi mogli da piju naše mleko, a kasnije će nas ubiti i pojesti...
- Daj više, okani se već jednom te tvoje glupave teorije zavere! Inače će ti se celo stado smejati!

.

2 коментара :

Анониман је рекао...

Добар савет, још боља порука да налози не сметају ништа...С поштовањем,

Petar је рекао...

Nisam nikada čuo za ovaj alat, ali znam da ne možete da obrišete svoj nalog sa društvenih mreža, i kada je zatvoren i deaktiviran, svejedno je tamo...
dvoboj.hr

Постави коментар