недеља, 6. март 2011.

Kako preneti instalirani program s jednog računara na drugi?


PickMeApp
Besplatni program PickMeApp daje vam mogućnost da arhivirate instalirane programe na vašem računaru, a zatim da ih prenesete, u istom obliku, tj. sa svim podešavanjima na drugi računar.

prenosenje instaliranih programa
.
U opisu programa, navedena je mogućnost prenosa programa na različite verzije Windows-a.
.
Posle pokretanja programa PickMeApp videćete prozor u kome postoji levo i desno okno. U levom delu je spisak instaliranih programa u vašem sistemu. Štiklirajte željeni program i u sredini pritisnite dugme Capture marked application. Posle malo vremena (zavisno od veličine), izabrani program će se pojaviti u desnom spisku. Program će biti spakovan u datoteku u formatu TAP, koji se čuva u direktorijumu u kom je instaliran i PickMeApp.
.
instalirani programi

Pošto ste zapakovali sve programe koje ste želeli, možete uzeti direktorijum i preneti ga u drugi sistem. Tamo treba da pokrenete program i obeležite u desnom panelu one programe, koji treba pokrenuti. Posle pritiska na dugme Install pored izabranog elementa, taj program će se pojaviti u novom sistemu u istom obliku u kom je i u prethodnom sistemu.
.
Na sajtu programa postoji kartica Help, gde se nalazi detaljno uputstvo za progam.
.

4 коментара :

Miloš Miladinović је рекао...

Zanimljiv program, prvom prilikom ću ga isprobati.

Unknown је рекао...

E, za ovo sad prvi put čujem... Stvarno korisna stvar... Baš ću ga isprobati kad sledeći put budem radio reinstalaciju Windows-a :)

Анониман је рекао...

daj link ja sam skinuo neki al nije kao na slici nece da mi pokaze sve programe u kompu a i nudi mi neke programe sto ja nekoristim ja to obrisem i napravivim nov folder al on nece opet da mi pokaze sve programe u mom kompu ...

Snelle је рекао...

Link je dobar. Ne znam kako bih ti mogla pomoći. Na njihovoj kartici Help imaš detaljno uputstvo za korisnike, a imaju i forum, kao i službu podrške, pa probaj da nešto iskoristiš.

Постави коментар