среда, 8. јун 2011.

Interesantni članci u interesantnim blogovima

U ovom prikazu ću dati veze na nekoliko interesantnih članaka u poslednjih 15-ak dana. Svakako da ih ima mnogo više, koji zaslužuju da se nađu u ovom spisku, ali znam da nemate mnogo strpljenja da klikćete na linkove, pa neću preterivati. Napisala sam samo 7 komada☺

1. Najsvežija blogerska akcija. Obavezno pročitajte neobičan intervju Nebojše Pantić i uključite se u divnu akciju 100 dindži.
.
2. Boris Dušnoki piše toliko „ukusno“, da sam počela u glavi da pravim „grešne“ kombinacije tipa: „kako doći do ovog Lion-a o kome piše?“. Ako me proteraju iz kuće zbog rasipništva, da znate da je on kriv☺
.
3. Leto je i ova inspirativna lepeza će vam sigurno dobro doći
.
4. Lugar je uputio javno izvinjenje Smaku Sveta, a i ja sam pridružila. Da niste i vi zakasnili na manifestaciju?
.
5. Da li ste sigurni da znate od čega je SIZ skraćenica?
.
6. Marija je našu blogosferu istinski oplemenila ovim prekrasnim blogom.
.
7. Volite li nagrade? (Bože, šta mi je! A ko ne voli!) Zavirite u Stefanov blog i osvojite neku od nagrada.
.
Prijatno čitanje☺
.

1 коментара :

Stefan је рекао...

Odlično :) A i moj blog se našao tu ^^ hvala.

Постави коментар