субота, 13. март 2010.

Istorija uspeha: dr.Džek Martin


istorija uspeha
Multimilioner, dr. Džek Martin, postigao je ogroman uspeh. Pripada mu nekoliko zgrada u Australiji i prekookeanski brod od 550 mln. $. Autor je 55 programa treninga i 12 knjiga. A njegov život, počeo je u sasvim drugačijim okolnostima. 

Sa 7 godina kod njega su otkrili potpunu nespostobnost ka učenju i rekli, da on nikada neće naučiti da čita, piše i povezano govori.

U 14 godina je napustio školu, otišao od kuće u rodnom Teksasu. Otišao je u Kaliforniju, a u 17 godina se našao na Havajima, gde se bavio surfovanjem na čuvenoj Severnoj obali, gde samo što nije umro od trovanja strihninom. Želja da ozdravi, dovela ga je do doktora Pita Brauna, koji mu je potpuno izmenio život. Braun mu je dao da ponavlja prostu afirmaciju:
«Ja sam – genije i u svemu i uvek primenjujem svoju mudrost»

Oduševljen doktorom Braunom, Džek je završio koledž. Zatim i Hjustonski univerzitet. A kasnije - doktorirao na psihoterapiji. Prva njegova kancelarija u Hjustonu imala je svega 10 kvadrata. Posle 9 meseci, preselio se u duplo veći prostor i počeo besplatne kurseve o zdravom životu. Kad je počelo da dolazi više ljudi, Džek je bio spreman da se još proširi. Upravo tad je ispoljio pristup koji je potpuno izmenio njegovu dalju karijeru.
«Bio je ponedeljak, – priča Džek. – Prodavnica obuće u komšiluku je trebala da se iseli do kraja nedelje».

«Kako bi to bila lepa sala za predavanja», – pomislio je on i pozvao kompaniju koja izdaje nekretnine. Kada mu se niko nije javio da mu da odgovor na traženje da to iznajmi, Džek je shvatio da oni ne žure to da izdaju. I on je rešio da deluje – da uđe.

«Pozvao sam obijača da mi otvori vrata, računajući da najviše što mogu da mi urade, to je da mi naplate kiriju». On je brzo sredio prostor prema svojim potrebama i počeo da drži predavanja. Pošto se ta sala nalazila pored bioskopa, on je uključivao razglas. Kad su gledaoci uveče išli ka svojim kolima posle filma, mogli su da slušaju razglas. Stotine ljudi je počelo da posećuje njegova predavanja.

Praksa mu se brzo širila. Prošlo je skoro 6 meseci, pre nego što je iz grada došao predsednik komisije za korišćenje gradskih nekretnina, da bi razjasnio situaciju.
«Baš ste – hrabri, – rekao je predsednik – i po tome ste slični meni». Praktično, Džekova hrabrost je proizvela takav utisak, da ga je on čak oslobodio plaćanja kirije za tih 6 meseci!»

«Svak ko ima hrabrosti da uradi to što ste Vi uradili, zaslužuje to», – rekao mu je on. Zatim ga je pozvao u svoju kancelariju i predložio mu da počne da radi za njega za četvrt miliona dolara godišnje. Džek je odbio, jer je već imao druge planove, ali ta ponuda mu je bila sjajna potvrda da su mu dejstva smela i odlučna.
Džek je poverovao u svoju snagu i svoju genijalnost. On je izgradio sjajnu praksu, koju je kasnije prodao, da bi mogao da konsultuje druge lektore-trenere.
«Moja vera u sopstvenu sposobnost, otvorila mi je put – priča Džek. – Da sam ja premišljao i oklevao ... Ne bih dobio ono što sada imam od života».

«Krenuvši u akciju, Vi možete potpuno promeniti svoj život».
«Vlast se 20% daje, a 80% uzima pa uzmite je i Vi
.

0 коментара :

Постави коментар