недеља, 17. октобар 2010.

iGoogle – stranica po vašoj želji

igoogle
Neki su me pitali: Koja je svrha? i: Kako izgleda na primeru?
Objasniću na primeru moje iGoogle. Evo je:

tema

OPCIJE Google – na vrhu stranice su opcije koje je dao Google: Веб, Слике, Мапе, Преводилац, ...

TEMA – slika u gornjem delu prozora; ovde je to zimski pejzaž (Winter Village). Namerno sam postavila nju da bih stavila i vezu na tu temu. Ona je interesantna jer se menja u toku dana: ujutru je svetla i sunčana, a uveče je pravi noćni pejzaž. Kažu da ima još takvih „promenljivih“ tema, i ako su vam interesantne, istražite ih. Takođe, lepo bi bilo da oni koji imaju lepe fotografije postave na Google pejzaže nekih naših krajeva u svojstvu Tema, pa da njih držimo na svojim iGoogle stranicama :)

Pored teme, koja ukrašava stranicu, u tom gornjem delu je i linija za pretragu na Google, kao i Jezički alati.

GADŽETI: pored veze za Teme, nalazi se veza: Додај садржај (zaokruženo crveno). Preko te veze birate gadžete, pomoću kojih ćete moći da pristupite drugim servisima na Internetu. Kod mene se vide gadžeti za:

Google Bookmarks – gadžet preko koga mogu da dodajem moje oznake
Podcast Player – slušam podkaste
Времеpokazuje mi vremensku prognozu
Датум и времеsat, dan, datum, mesec
Листа обавезаupisujem moje obaveze i one su mi na oku
Gmail – moja pošta, vide se skorije poruke i njihov sadržaj
Google документи moja dokumenta
Google бележница – razne zabeleške
Стикериkratke napomene
Google Calendar – vidim šta sam isplanirala u kalendaru
Google Reader – čitam novine, nove članke na sajtovima, blogovima, (sve na šta sam se pretplatila preko RSS i Atom kanala)
Blogger – pišem postove direktno u blog
Twitter – pristup društvenoj mreži
Facebook – pristup društvenoj mreži
YouTube – pregled ili traženje nečega na YouTube

Gadžete sam, u stranici iGoogle, prikazala u smanjenom obliku, da bi se lepo video ceo spisak, a svaki od njih se može povećati i onda izgleda kao jedna sličica - kao ovaj što nije smanjen: Датум и време. To se postiže pomoću komandi na koje pokazuju crvene strelice.

Rezime:
1. iGoogle - to je stranica koju ste vi napravili po vašem ukusu i za vaše potrebe.
2. iGoogle - je integrisana u Internet pregledač. Svi servisi koji vam trebaju su vam pod rukom i sve ih pokrećete sa te stranice samo jednim klikom.
3. iGoogle – vašu stranicu možete otvoriti bilo gde: na poslu, na mobilnom, u hotelu, ...i odmah su vam pri ruci svi servisi čiji se gadžeti nalaze na vašoj iGoogle stranici.
4. iGoogle – štedi vaše vreme i vaš posao čini lakšim
.

2 коментара :

Milan Stanojevic је рекао...

iGoogle sam napravio još pre godinu dana, stvarno je zgodan, možeš da staviš šta te sve zanima i da lako to pratiš npr. vremenska prognoza i sl.

A mogućnost i praćenja nekog bloga je takođe super.

Snelle је рекао...

Da li si otkrio neku lepu temu za iGoogle?

Постави коментар