понедељак, 20. децембар 2010.

Smena pokazivača miša - CursorFX


Program za smenu pokazivača miša
Sigurno ponekad poželite da malo promenite pokazivač miša. U svakoj novoj verziji Microsoft-a pojavljuju se novi zvuci teme, ikone, ..., ali retko kursori.
Program CursorFX nudi vam koršćenje više različitih pokazivača miša. Program je besplatan, ima prijatan interfejs, krajnje je prost za korišćenje, ne opterećuje sistem, a omogućuje čak i pravljenje sopstvenih pokazivača.

1. Preuzmite i instalirajte program CursorFX 

Program za smenu pokazivača miša

2. Temu pokazivača miša možete preuzeti ako idete ovako:
ekranski taster Start All ProgramsStardock CursorFX.
Otvoriće se prozor za preuzimanje u kome postoji više kartica. Preko kartice About možete izabrati jezik koji vama odgovara (na žalost, nema srpski):

Program za smenu pokazivača miša

Na kartici MyCursors videćete teme kursora. Izaberite koju želite, a zatim pogledajte opcije preko ikonica na koje pokazuju crvene strelice:

Program za smenu pokazivača miša

Da bi primenili novi pokazivač, kliknite na dugme Apply (zaokruženo na prethodnoj slici).

Različiti efekti nisu dostupni za besplatne verzije, ali i bez toga ima dosta opcija, a preko kartice More Cursors – možete izabrati još mnogo tema.
.

2 коментара :

Miloš Miladinović је рекао...

Koristio sam ranije ovaj program dok sam imao xp. Nije los ima zanimljivih kursora.

Stefan је рекао...

Odličan program. I ja sam koristio dok mi je bilo zanimljivo, sad koristim osnovni win7 kursor :)

Постави коментар