петак, 10. јун 2011.

Jednostavno uređenje slika na srpskom

photoscape
Dobar broj naših korisnika Interneta se ograničava na korišćenje elektronske pošte, čitanje nekih dnevnih novina i „blejanje“ na Facebook. U svom praktičnom radu sa velikim brojem ljudi, doznala sam od njih da je razlog tome slabo snalaženje na Internetu, tj. nepoznavanje stranih jezika.
To me je motivisalo da malo „prošetam“ po našem delu Mreže i pogledam kakvih mogućnosti ima na srpskom jeziku.

Dočekalo me je prijatno iznenađenje. U našoj Internet sferi postoji više sjajnih ljudi, koji se neumorno trude da olakšaju korišćenje računara što većem broju naših sunarodnika. U takve ljude sigurno spadaju prevodioci programa. 
.
Jedan od njih se zove +Ivan Starčević i sa njegovim prevodima sam se sretala više puta. Do nekih korisnih programa sam došla, upravo zato što sam videla njegov prevod za taj program i to me je zaintigiralo da pogledam o kakvom programu se radi. 
.
Ovom prilikom želim da vam preporučim jednostavan i zabavan program za uređenje grafike, za koji je prevod uradio Ivan Starčević. Namenjen je početnicima, sve u njemu je jednostavno, jasno i zabavno. Program se zove PhotoScape.
.
Iz početnog sučelja programa odmah vidite šta sve pomoću njega možete uraditi: 
photoscape-sučelje
Možete: izmeniti postojeću sliku, na razne načine kombinovati slike u kolaž, napraviti bez ikakve muke zabavne gif animacije, uslikati ekran računara,...
.
Kako tačno izgleda rad i prikaz nekih rezultata, možete videti u mini elektronskoj knjizi, a nju možete preuzeti na sajtu OKO u članku  PhotoScape.
.

2 коментара :

Анониман је рекао...

Ovaj blog je zaista riznica korisnih saveta. Hvala puno.

Snelle је рекао...

Želim Vam da uspešno iskoristite tu riznicu☺

Постави коментар