среда, 27. јул 2011.

Favicon: Glavna ikona u Blogger-u

blogger
Blogger je u velikoj promeni. Jedna od novina, koju te promene donose, je i mogućnost da se ikona (favicon, značka) Blogger-a,  ono slovo B koje se pojavljuje u čitačima Interneta, ispred naziva vašeg bloga, zameni favicon-om korisnika. Blogger će vaš favicon (ikonu) čuvati na adresi: http://adresa vašeg bloga/favicon.ico.
.
favicon-blogger
Da bi učitali svoj favicon u Blogger, treba da uđete u Izgled (Dizajn) i u bloku sa nazivom Ikona omiljenog kliknete na vezu Izmeni:
Otvoriće se mali prozor u kome možete učitati svoju malu sličicu, koja će na dalje biti vaša značka, vaš favicon.
favicon-ucitaj
Sličica mora da bude kvadratna i u formatu .ico, a najbolje je i da joj ime bude baš: favicon.ico.
.
Napomena: može se desiti da se novi favicon ne vidi odmah. Blogger-u treba malo vremena da obradi sliku. Takođe, ponekad vaš čitač Interneta (Chrome, Firefox,...) ne obnavlja favicon, već ga uzima iz svog keša. Idite na adresu: http://adresa vašeg bloga/favicon.ico, i proverite da li je učitana vaša nova ikonica.
.
O postavljanju pseudo-favicon-a već sam pisala u članku: Favicon za Blogger.
.
Naravno, ne morate menjati taj favicon, koji ste napravili posredstvom spoljnog servisa. Međutim, čuju se nagoveštaji da će favicon Blogger-a biti zvanično lice vašeg bloga (sajta), i da će imati svoju ulogu kod pretrage Google, slično kao što već neko vreme favicon-i imaju u pogocima koje daje Yandex:
faviconi-yandex
.
I zato je dobro da svoj pseudo-favicon preradite, ako ga imate, a ako ga nemate, napravite svoj lični favicon i postavite ga umesto favicona-a Blogger-a.

.

6 коментара :

Milan је рекао...

Ja sam skoro menjao i kod mene se nije promenilo odmah već posle par sati....:D

Snelle је рекао...

Ti si vredan momak, a ja sam lenština. Napisah o tome, a nikako da napravim tu ikonu za sebe:)

Bojan Živković је рекао...

može i jpg, interesantno da ne prihvata png sa providnom pozadinom

Snelle је рекао...

O, super što može i jpg. Hvala za dodatak:)

bajina basta је рекао...

Hvala za savet , ucitano sad da cekam da se pojavi na blogu,pozdrav.

Snelle је рекао...

Nestrpljiva sam da vidim kreaciju:)

Постави коментар