недеља, 24. јул 2011.

Muzička društvena mreža

Tražeći neku muziku, dođoh do simpatične muzičke društvene mreže. Zove se Playlistnow.fm, a namenjena je za slušanje i razmenu muzike.
U njoj možete vršiti pretragu po više parametara: pretragu kompozicija, pretragu korisnika, ali i pretragu play lista. 
A njih su korisnici nazvali prema radnjama koje obavljaju uz tu muziku. Tako možete naći muziku, koja ide uz razne vrste poslova. Evo, npr. samo nekih aktivnosti, za koje su korisnici napravili svoje liste: pevam sa ženom, pevam sam, igram sam u kući, ne radim ništa, sedim u autu zaglavljen u gužvi, radim vežbe, ležim na krevetu, radim domaći, kuvam, spavam u kancelariji,...
.
Dodajte i vi neku svoju listu i lepo se zabavite☺
.
Playlistnow.fm


.

7 коментара :

Stefan је рекао...

Odlično :) Baš mi je dosadno preko celog dana, ovo mi super dodje.

P.S kad si napisala "U njoj možete vršiti pretragu po više parametara: pretragu kompozicija, pretragu korisnika, ali i pretragu play lista." setih se jednog servisa za pretragu pesama pomoću zvučnog zapisa - midomi.com
možda nekom zatreba :)

Snelle је рекао...

Gde pevaš? U kupatilu? Dok dubiš na glavi? Kad jedeš sladoled?(*◕‿◕*)

Stefan је рекао...

ne pevam :D sem na svadbama kad se popije ^^

Snelle је рекао...

Kako ne pevaš!? Bila sam ubeđena da svi pevaju!

Stefan је рекао...

Ma ne :) Moj glas je tako lep, da me svi mole da prestanem da ga ne bih trošio ◕‿◕

Snelle је рекао...

Ma ne daj se, šta te briga. Pevaj kad nema nikoga:) Tužno je bez pevanja٩(๏̯͡๏)۶

Stefan је рекао...

"Pjevam danju, pjevam noću, pjevam Snelle što god hoću.." heh :D

http://www.youtube.com/watch?v=hid4fyJ3gaI
Ujka :D Tj Čolić :) Pošto je on ujak moje drugarice pa ga svi zvali Ujka ^^

Постави коментар