недеља, 14. август 2011.

Zašto vi mislite o meni?

Govor
Dragan Varagić je napisao članak: "Šta ja mislim o vama?", i inspirisao me da napišem ovaj koji je pred vama.
U ovom blogu pišem neka uputstva. Ona su, pre svega, namenjena mojim saradnicima, da bi stekli više navika i veština u radu na računaru i Internetu i uglavnom su usmerena na servise koji njima mogu da zatrebaju (što sam i napisala na stranici "O blogu"). 
.
O blogu
.
Moje, veoma široko obrazovanje, omogućuje mi da im znanja, koja im nedostaju, prenesem na pristojnom nivou i taj nivo zadovoljava njihove potrebe.
.
Ako još nekome ta uputstva odgovaraju, neka ih slobodno čita. A one, kojima se ona ne sviđaju - ne teram da čitaju. Zaboga, uopšte ne vidim razlog zbog koga ih čitaju!
.
Ja ne čitam blogove autora koji mi se ne dopadaju i nemam nikakav razlog da bilo šta pišem na tim blogovima. Ovde pišem ono što je meni potrebno. Ako neko ima bolji članak, bolje uputstvo, na temu o kojoj pišem, slobodno može u komentarima da ostavi vezu na njega. Ja sam stručnjak iz drugih oblasti, ne bavim se kompjuterima i programiranjem, uopšte nisam sujetna u vezi te teme, drago mi je da mogu da naučim nešto od onih koji znaju više i drago mi je da oni hoće da podele ta znanja sa nama ostalima.
.
Ne vidim da tu uopšte ima mesta za neke ružne reči, vređanja i pljuvanja (pogotovu iz drugih država!), niti vidim razlog za takvo ponašanje. I ne vidim ni jedan jedini razlog zašto bih bila zainteresovana šta misli i kaže o meni neko, koga uopšte ne poznajem.
.
A sve, koji u meni nalaze inspiraciju za agresiju i ispoljavanje nevaspitanja, najlepše molim da o meni uopšte ne misle i da ne svraćaju na moj blog.

.

3 коментара :

Анониман је рекао...

U putstva i sugestije sa ovog bloga su zlata vredna, jasna i praktična. Što je naručito važno za nas koji nemamo veliko znanje o informacionim tehnologijama, a ni vremena da čitamo obimne elaborate na tu temu.

Zoran Mihailo Pisković је рекао...

СНЕЛЕ САМО НАПРЕД. ПОСЛЕ САШЕ СТЕФАНОВИЋА И ИСТОКА ПАВЛОВИЋА ВИ СТЕ ТРЕЋА КОЈА НАС НА ОВИМ СРПСКИМ ПРОСТОРИМА ВОДИ БЕЗБОЛНО У СВЕТ ИНФОРМАЦИОНИХ ТЕХНОЛОГИЈА.
ПОЗДРАВ, С НАПОМЕНОМ ДА СЕ ЈОШ НЕ СНАЛАЗИМ СА ГУГЛЕ+, АЛИ ВАМ ХВАЛА НА ПОЗИВНИЦИ

ЗОРАН МИХАИЛОВ ПИСКОВИЋ

Snelle је рекао...

Hvala Zorane:)
U odnosu na Sašu i Istoka ja sam samo amater, ali hvala što me vidite u tako finom društvu.

Постави коментар