понедељак, 21. новембар 2011.

Optimizacija: Промена назива чланака

оптимизација
Трудећи се да колико-толико извршим оптимизацију блога, наилазила сам на разне идеје и поступке. Има доста сложених операција, али има и оних једноставних, које дају одличан резултат. У овом чланку је један такав поступак.
Ради се о једноставној промени назива чланака и утицају тог једноставног поступка на број посета блогу. Метод је веома једноставан, а за његову примену не треба много времена.
називи чланака
Приказ, о коме ћу овде писати, дат је за један мали блог, са нешто више од 100 чланака и са слабом оптимизацијом.

Преуређени су наслови 70-80% чланака, тако да у насловима буде присутна одговарајућа кључна фраза (кључна реч). Неки наслови су продужени, а неки скраћени.

Резултат је био одличан: Google је за пар дана одреаговао на промену. После месец дана посета се стабилизовала, а порасла је у односу на ранију (била је око 100 посетилаца дневно) на 250-300 посетилаца дневно.

Наравно, ефекат ће бити различит у различитим случајевима. Ако сте већ имали одличну оптимизацију чланака, овај посао неће донети велики напредак. У обрнутом случају, када је слаба оптимизација блога, довољан је и овај један поступак да добијете солидан резултат.
.

0 коментара :

Постави коментар