петак, 30. март 2012.

Filtriranje zapisa u Google Reader


reader-filter
Reader Filter za Google Chrome je veoma koristan dodatak, koji se bavi filtriranjem RSS u Google Reader.

.
Google Reader je verovatno najkorišćeniji serivis Google posle Gmail. Iz ličnog iskustva, mislim da je on najbolji čitač traka novosti. Iako je tako dobar, i u njemu se tokom vremena nagomila preveliki broj sajtova za čitanje i tada je, jedno od rešenja, filtriranje RSS, koje ume da uradi Reader Filter.


Čim instalirate Reader Filter, u adresnoj liniji Chrome će se pojaviti crno-narandžasta ikonica RSS. Ovaj dodatak će vam pomoći da prosejete nevažne informacije i podesite izgled samog čitača.


filter-reader

Pri kliku na ikonu, pojaviće se mali prozor za brzo dodavanje ključnih reči, a ako želite da uradite detaljnije podešavanje, morate preći na stranicu podešavanja.

reader-filter-podesavanja

Na račun dodatka, postalo je dostupno podešavanje samog Google Reader. Npr. na kartici Layout možete da uključite opciju skrivanja gornjeg panela, da isključite neke opcije, izaberete i podesite slova, zadate boju za skrivene elemente i dr.

Reader Filter će vam omogućiti da ne traćite dragoceno vreme na prelistavanje neinteresantnih novosti i da pređete odmah na ono, što je za vas najvažnije.
.

4 коментара :

JakaSifra-IT blog је рекао...

Dobra ti je ova serija postova o google reader-u, nisam ranije video te postove.

Unknown је рекао...

Poznat mi je problem... Nažalost ovo mi rešava problem samo u google chrome-u. Naravno bolje išta nego ništa, ali ja i dalje moram da krenem sa čišćenjem reader-a :)

Snelle је рекао...

Hvala ti. Ponekad se i ja sama iznenadim šta sam sve napisala:)

Snelle је рекао...

I ja moram da ga čistim. Ovo je samo malo odlaganje neizbežnog:)

Постави коментар