понедељак, 23. јул 2012.

Gadžet: Društveni vidžet „Dodirni me“



dodirni-me
Vidžet „Dodirni me“ (Touch me) je kreacija autora bloga MyBloggerTrics. Društvene mreže su danas vrlo popularne i zato se na svim blogovima nalaze dugmad za društvene mreže. Neka dugmad su obična, a neka imaju interesantan dizajn.

Dugmad u vidžetu “Dodirni me” imaju interesantan efekat. Ona su siva, a pri prelasku miša preko njih, reaguju i pojavljuju se dugmad u boji. Kako to izgleda, možete pogledati u mom blogu za probe, u desnoj koloni, gore.

vidžet

U vidžetu su četiri dugmeta. Za: RSS, Google+, Facebook i Twitter.

Dodavanje vidžeta:
Na tabli bloga, u levoj bočnoj koloni, izaberite Izgled, a zatim Dodaj gadžet. Izaberite gadžet HTML/JavaScript i u njega stavite kod, koji ćete preuzeti OVDE.

U kodu treba da izvršite 4 izmene i prilagodite ga sebi:

VEZA RSS - zamenite sa svojim URL Feedburner
PROFIL GOOGLE – zamenite sa URL vašeg profila u Google+
VEZA FACEBOOK – zamenite sa URL vašeg profila u Facebook
VEZA TWITTER – zamenite sa URL vašeg profila u Twitter
.

4 коментара :

Blog Jaka Sifra је рекао...

Odlično je ovo...baš sam skoro čitao ovo uputsvo na njihovom blogu

Snelle је рекао...

Dopada mi se taj blog, jer programer usavršava kodove, sve dok ne dostignu dobar nivo, a i uvek lepo odgovori na svako pitanje.

Blog Jaka Sifra је рекао...

Da, redovno ga pratim. Ali što se tiče ovih dugmadi za deljenje na društvenim mrežama, meni je potpun hit http://sharethis.com - lako i jednostavno se pravi, lepo izgleda i ima dugmad za sve moguće društvene mreže. Moja preporuka da počneš da koristiš

Snelle је рекао...

Pogledala sam, odličan servis. Hvala:)

Постави коментар