U ovako brzom svetu, veoma je važno umeti kratko ispričati drugim ljudima o svojim zamislima. Carmine Gallo, novinar FORBES i autor knjige «The Presentation Secrets of Steve Jobs» priča kako za samo 15 sekundi doneti do slušaoca suštinu onoga što ste smislili ili napravili.
Carmine Gallo predlaže ovakav metod:
Korak 1. Napravite zaglavlje, koje može da stane u jedan post na Twitter. Zaglavlje je ono najvažnije, što korisnik treba da zna o vašem proizvodu. Zapitajte se „Koja je najvažnija misao, koja treba da ostane u glavi mog slušaoca o mom proizvodu/usluzi/brendu/ideji?“ Nacrtajte kružnu oblast i napišite u njoj svoju poruku. Proverite da vaša poruka ne sadrži više od 140 simbola.
Korak 2. Za širenje priče o vašem proizvodu, smislite njegove tri ključne prednosti u odnosu na konkurente. Ljudska podsvest ne može u isto vreme da prihvati više od 3 činjenice i da ih sačuva u kratkotrajnoj memoriji. Opišite tri, maksimalno četiri glavne prednosti. Zaglavlje i te prednosti spojite linijama ili strelicama.
Korak 3. Dopunite te prednosti kratkim istorijama, statističkim podacima i primerima. Možete dodati i dopunske tačke za svaku od prednosti. Ne treba da se trudite da opišete celokupnu istoriju. Imajte na umu, da celokupna istorija treba da se smesti na jednu stranicu ili na tablu (kao u videu).
.
0 коментара :
Постави коментар