петак, 21. септембар 2012.

Dodaci za Chrome: Sačuvaj priloge iz Gmail u oblacima


vest
Attachments.me je besplatan servis, koji povezuje vaš nalog na Gmail sa popularnim oblacima: GoogleDisk, Dropbox, Box i SkyDrive.

oblaci

Dodatak Attachments.me za Chrome možete preuzeti iz Chrome veb prodavnice, a za ostale pregledače sa sajta servisa.

attachments

Posle instaliranja dodatka, i unosa podataka za autentifikaciju, u vašem poštanskom sandučetu Gmail će se pojaviti nova dugmad, koja će omogućiti da u pismo dodate prilog, koji čuvate u nekom od svojih oblaka, ili da prilog, koji ste dobili u nekom od pisama, sačuvate u oblacima.

šalji u oblak

Attachments.me vam omogućuje i automatizaciju – možete da zadate pravila za automatsko čuvanje datoteka – zadajete koji tip datoteka i od kojeg adresata ili na koju temu će biti sačuvane u zadatu fasciklu u oblaku.
.
.

2 коментара :

Александар Јовановић је рекао...

Chrome otvorim s mene pa na uštap iz radoznalosti,da vidim šta ima novo.Ne podnosim proždrljivca radne memorije i njegovo napadno reklamiranje i sveprisutnost.Pri svemu tome sam svestan da je to omiljeni pregledač mnogih,pa ću te ,Snele,zamoliti da ovaj tekst o korisnom dodatku i korisnim servisima preneseš i na sajt srpsko-rusko.com
Hvala unapred,Aleksandar

Snelle је рекао...

Važi:)

Постави коментар