недеља, 2. фебруар 2014.

Blogger - падајући мени

школа Bloggera
Када много времена проводите радећи на рачунару или седећи, ергономска столица може да буде веома важно помагало за очување вашег здравља. На блогу КАНЦЕЛАРИЈСКИ можете погледати више о тим корисним столицама. Креатор блога је Пеђа, који ми је пре неколико дана поставио питање о падајућим менијима у блогу.

Због другог посла, нисам имала времена да му детаљније одговорим или да тестирам нека решења са Интернета. Данас сам се мало више позабавила том темом, па ево мог закључка, можда ће још некоме од читалаца затребати. Од свих решења која сам у мрежи нашла, најбољи утисак су ми оставили падајући менији на блогу "Школа Bloggera".

метро мени

Аутор блога је врло јасно описао начин постављања неколико добрих решења у једном посту и све их је тестирао. Ту постоје следеће врсте менија:

1) Искачући падајући мени 3D у више нивоа
2) Једноставни хоризонтални мени
3) Анимирани падајући мени
4) Мени Ajax различитих стилова боја

Такође, у неким другим чланцима у том блогу, дати су кодови за још неколико падајућих менија:






Блог је на руском језику, али има тако мало текста, да није никакав проблем снаћи се, а наравно, ту је увек помоћ и Гугл преводиоца.

Желим вам успешно испробавање кодова и лепе меније:)
.

2 коментара :

kancelarijski је рекао...

ово је било фантастично, неочекивано и корисно :)
још једном све похвале и пуно поздрава

Snelle је рекао...

Допадају ми се твоје столице:)

Постави коментар