понедељак, 22. новембар 2010.

Gadžet: Oblak slika

Dopao mi se Picasa Flash oblak slika koji sam nedavno videla. 
Da bi ga napravili na vašem sajtu ili blogu, treba da ste registrovani u veb-albume Picasa od Google-a. Ako već imate nalog na Google, izaberite kao na slici ispod - Фотографије:

Prijavite se u veb album i učitajte vaše slike. U albumu napravite posebnu fasciklu za te slike, da ih ne bi mešale sa ostalim (poželjno je da budu u formatu jpg).


U veb-albumu uđite u fasciklu u kojoj su slike, koje želite da se prikazuju u oblaku. Tu kopirajte link RSS kanala - desni klik na ikonicu RSS i iskopirajte adresu veze:


U blog dodajte novi gadžet "HTML/JavaScript" i u njega stavite sledeći kod (dodavanje gadžeta/vidžeta sam opisala ovde):

<div style="width:350px; text-align:center;"><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://media.roytanck.com/flickrwidget.swf" width="400" height="400"><param name="movie" value="http://media.roytanck.com/flickrwidget.swf" /><param name="bgcolor" value="#ffffff" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="flashvars" value="feed=http://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/pismo4you/albumid/5542141765999663409?alt=rss&kind=photo&hl=sr" /><param name="AllowScriptAccess" value="always"/><p>Za rad<a href="http://blogsnelle.blogspot.com/">Foto-Oblaka</a>treba Flash Player 9</p></object><span style="font-size:6px;"><a href="http://blogsnelle.blogspot.com/"> <font color="white">©BlogSnelle</font></a></span></div>

U taj flash oblak ja sam stavila slike iz Srbije, koje sam preuzela sa Interneta. Slike su raznih autora, a meni lično se dopadaju. Ima puno lepih slika. Ove ću držati par dana, pa ću staviti druge. Tako će posetiocima mog bloga biti zabavnije, a usput će moći da vide koja lepa mesta postoje u Srbiji.

Crvenom bojom sam obeležila vezu do mog albuma - umesto te veze, vi postavite vezu do vašeg albuma i linkove ka vašem blogu.

U skriptu sam plavom bojom izdvojila parametre koje treba da postavite prema vašoj želji. Širinu vidžeta width="400" i njegova visina height="400". Upišite razmere koje vama odgovaraju. Značenje value="#ffffff" zadaje boju pozadine. U skriptu je stavljeno da to bude bela. Vi možete izabrati neku drugu (o bojama u HTML kodu sam pisala ovde)
Značenje value="transparent" zadaje prozračnost slike, tj. da slika bude delimično providna. Po želji ga možete udaljiti. 

Ne znam da li ovaj kod radi u svim šablonima, a i malo opterećuje blog, ali meni se dopada! :)
.

2 коментара :

violeta је рекао...

Postaješ skroz zarazna! Pet minuta sam se zabavljala vrteći ove tvoje slike! Baš je kul :)

Snelle је рекао...

Ha, ha, ha. Izgleda da smo još uvek deca!

Постави коментар