недеља, 10. јул 2011.

Google+: fotografije, obaveštenja, tweets+1

Dodavanje fotografija: 
mogu se deliti fotografije u G+ jednostavnim prevlačenjem fotografije u prozor za pisanje posta.

Obaveštenja: ako su vam dosadila, u pošti, obaveštenja od G+, izmenite to u podešavanjima. Kliknite na Google+ podešavanja:
A onda u vertikalnom spisku sa leve strane izaberite: Google+. Izaberite opcije koje želite i samo njih ostavite štiklirane:
.
Tweets+1:
dodatak za pregledač Chrome, koji dodaje dugme „Google+1“ svakom vašem tvitu u twitter-u, a takođe daje mogućnost i da se pregledaju drugi tvitovi sa +1:
.

5 коментара :

Miloš Miladinović је рекао...

Isprobao sam dodavanje fotografija. Ima više načina može taj sa prevalčenjem ima onaj klasičan kao za face a ima i dodatak sa kojim pravo iz ,,Picasa" mogu da se izbace slike.

Milan Stanojevic је рекао...

Jao mene to nenormalno smara, čim su počele da mi stižu poruke napravio sam video tut
http://www.youtube.com/watch?v=1XXefOA2eAY

a evo sad vidim da si i ti napisala tekst o tome

Snelle је рекао...

Ima to i neku pozitivnu stranu - napravio si lep video tut (muzika mi se baš dopada:))

Saznaj Novo је рекао...

Ja sam odmah isključio sva obaveštenja putem email-a. Bespotrebno je, sve stiže kao notifikacija na samom G+. :)

Snelle је рекао...

Pametan momak:)

Постави коментар