среда, 31. август 2011.

Optimizacija: Naziv članka na kartici

title pregled
Zašto treba izmeniti postojeći tag title? Kada čitalac vašeg bloga na Blogger-u otvori odjednom nekoliko kartica s člancima iz vašeg bloga, neće mu biti lako da se orijentiše po njima, jer na svakoj od kartica stoji naziv vašeg bloga (a kada je otvoreno više kartica, onda se vidi samo početak):

title blog na kartici
To možete promeniti, tako da se, umesto naziva bloga, prikazuje naziv članka:
title ime na kartici
.
Potrebno je da uradite malu izmenu u kodu vašeg šablona. U panelu administriranja bloga, idite na Šablon. Prvo preuzmite kompletan šablon vašeg bloga i sačuvajte ga u računaru, a onda kliknite na: Izmeni HTML. Pronađite:
.
<title><data:blog.pageTitle/></title>
.
I tu liniju zamenite sa:


 <b:if cond='data:blog.pageType == &quot;index&quot;'>
<title><data:blog.title/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/> | <data:blog.title/></title>
</b:if>


Sačuvajte šablon i sada pogledajte neki od svojih članaka. U nazivu kartice, videćete naziv vašeg članka.
.
Ova izmena će doprineti i optimizaciji vašeg bloga. O drugim načinima oprimizacije pogledajte u člancima: Kako da ubrzate blog i Slike na Blogger-u.
.

5 коментара :

Milan је рекао...

Ovo je odlično.....kod mene nešto neće da radi, ali nemam vremena da sad gledam, verovatno uskoro menjam šablon tako da moram da bookmarkujem ovaj tekst....:D

Damijan Jović је рекао...

Poštovana,
pokušao sam da ubacim ovaj kod u HTML svog bloga, ali mi izlazi da nešto nije dobro napisano.
Da li biste mogli da postavite ispravljen kod?

Snelle је рекао...

Kod je dobar. Radi na ovom blogu, a proverila sam ga i na blogu za probe. Za svaki slučaj, postavila sam ga ponovo (kopirala sam ga iz koda ovog bloga), pa pokušaj ponovo.

Unknown је рекао...

Hval Vam i moram Vam pohvaliti blog. Odličan je i sadržajan :)
Pozdrav i puno uspeha u daljem radu!

Snelle је рекао...

Hvala:)

Постави коментар