четвртак, 1. септембар 2011.

Sadržaj: Svi članci

pisanje-sadržaj
U blogu se članci pišu jedan za drugim i da bi se mogli pronaći i pogledati stariji članci, potrebna je dobra navigacija. Jedno od sredstava navigacije je i stranica Sadržaj, o kojoj sam pisala u članku: Kako napraviti stranicu sadržaj?
.
Kad u blogu nema mnogo članaka, opisano rešenje je odlično. Međutim, kako broj članaka raste, sadržaj se pretvara u dugačak spisak i nije više dobro sredstvo za navigaciju.
.
U svom blogu Abu Farhan je dao vidžet za rešenje te situacije. U njegovoj varijanti sadržaja, članci su skriveni pod odgovarajućim rubrikama, što olakšava pretragu.
naslovi
.
Put za postavljanje ovog rešenja: Kontrolna tablaPregledStranice - Nova stranicaPrazna stranicaHTML i ubacite kod ispod:
.
<link href="http://abu-farhan.com/script/acctoc/acc-toc.css" media="screen" rel="stylesheet" type="text/css"></link>
<script src="http://abu-farhan.com/script/acctoc/daftarisiv2-pack.js"></script>
<script src="http://www.oblo.web.id/feeds/posts/summary?max-results=1000&amp;alt=json-in-script&amp;callback=loadtoc"></script>
<script type="text/javascript">
var accToc=true;
</script>
<script src="http://abu-farhan.com/script/acctoc/accordion-pack.js" type="text/javascript"></script>
.
Deo: www.oblo.web.id zamenite adresom vašeg bloga (ja sam zamenila sa blogsnelle.blogspot.com).


Upišite još naziv vaše stranice: Sadržaj, Svi članci, Naslovi,... i objavite.
Pogledajte kako to izgleda na mojoj stranici Sadržaj.
.

17 коментара :

Miloš Miladinović је рекао...

Da može to, ali mogu da se rasporede oznakama :)

Snelle је рекао...

Na šta si tačno mislio? Članci i jesu sortirani po oznakama - svaka "letvica" je jedna oznaka.

Miloš Miladinović је рекао...

Ja na ovaj način koristim oznake kod mene. Recimo kada postavi post o knjigama, u oznaci stavim knjiga i itd. To kada se postavi na blogu daje isti efekat kao ovaj sadržaj. Bar po meni.

nf* је рекао...

Pa ok ali nije to baš isto. U članku je opisan tipičan RSS Feed čitač stranice samo što je skripta daftarisiv2-pack.js kerirana da iz RSS-a "vuče" i prikazuje samo naslove postova. Sa TAG-ovima se dobija nešto slično, ali TAG-ovi zavisno od toka kako ih kreiramo mog nekada biti i konfuzni. Sasvim je ok ovaj primer sa TAG-ovima ali i ovaj iz članka. Lično, koristim gomilu TAG-ova pa to na mom blogu nije najpreglednije ali vidim da se ljudi snalaze. Sve zavisi od toga koliko ko voli da čita... Kod mene statistika pokazuje da ljudi najviše vole da dođu na stranicu, zatim na brzinu uoče skriptu i O`MA (kako bi to u mom kraju rekli) nalepe na svoj blog - pa još ako to sve "proradi" tak na brzinu, sreći nema kraja... :) Neće da čitaju pa to ti je...

Snelle је рекао...

Potpuno si u pravu da naši ljudi uglavnom nemaju naviku da pažljivo čitaju i odustaju ako je tekst duži:(

Pokušala sam na više načina da im olakšam to čitanje. Kao efikasne su se pokazale mini e-knjige. U njima je na svakoj strani manji tekst i onda im nije tako mrsko da savladavaju stranu po stranu.

Primenila sam ih ovde u blogu kada sam pisala o grafičkim uređivačima: Picasa, PicPick i PhotoScape:)

Misko Polomac је рекао...

Zahvaljujuci Vama ja napravih soli dan blog..Veliko hvala uz sve pohvale za sjajne savete!
Misko Polomac
http://miskopolomac.blogspot.com/p/svi-clanci-bloga-polomac-mp_01.html

Snelle је рекао...

Miško, drago mi je što si lepo iskoristio savete koje pišem. Napravio si stvarno solidan blog:) Ja stalno pričam da nije teško napraviti blog, samo treba krenuti i po malo, ponešto dodavati. I posle nekog vremena, dobiješ pravi, "odrasli" blog.

Nije mi bliska tema bodibildinga, ali sam pročitala par članaka, jer si sve lepo i jasno postavio u blogu.

Želim ti da ti blog u budućnosti bude još bolji i da ti dovede puno klijenata i prijatelja.

Jaka sifra је рекао...

thx snelle...postavio sam i ja ovakav sadržaj. Preporučiću ovaj tekst u mom novom blog postu, trebalo bi da izadje 13.1. Pozz

Snelle је рекао...

Pogledala sam ti Sadržaj. Ipak je preglednije, iako koristiš veoma veliki broj oznaka. Hvala za preporuku:)

Jaka sifra је рекао...

Da, moracu te oznake malo da sredim, stvarno sam preterao

Misko Polomac је рекао...

Od nedavno na ovom Abu Farhan vidžetu na mom blogu g.chrome prijavljuje malware i vidžet je prestao da radi...
Imate li ideju za neku drugu varijantu koja će prikazivati sve članke bloga?
Veliki pozdrav!

Misko Polomac је рекао...

Najlepše hvala.To je ponajpre zahvaljujući Vašim savetima.

Snelle је рекао...

Vidim da je i kod mene skript prestao da radi. Ako ga ne popravi za 10-ak dana, potražiću neki drugi i opisaću ga u blogu (nemam trenutno vremena da se time bavim). Pozdrav:)

Misko Polomac је рекао...

Hvala puno,sve najlepše želim!

Misko Polomac је рекао...

:) srecan kao malo dete..Skripta opet radi..Pozzzzz

Snelle је рекао...

I ja sam što ne moram da tražim drugu:) Te skripte povremeno zataje, ali imam iskustvo da ih programeri obično poprave, pa uvek valja sačekati par dana pre preduzimanja nekih koraka.

Misko Polomac је рекао...

Opet se desio isti problem.Skript je prestao da radi i G.CHROME prijavljuje malware :(
Postoji li neka druga opcija za uredjivanje preglednosti clanaka.
Srdacan pozdrav i sve najbolje Vam zelim u Novoj godini.

Постави коментар