среда, 21. децембар 2011.

Otkrili brzinu kretanja Smrti?!

Svet se brzo menja i ljudi dolaze do raznih saznanja. Ponekad se zaista zaprepastim, kada vidim šta je nekome palo na pamet da istražuje. Jedna od takvih, za mene, čudnih ideja, je istaživanje brzine kojom se kreće Smrt.
.
Takvo istraživanje su sproveli australijski istraživači i tvrde da su ustanovili kojom brzinom treba čovek da se kreće, da bi, bukvalno, uspevao da pobegne od Smrti (utvrdili su da se Smrt kreće brzinom od oko 3km/h)! Svoje istraživanje i rezultate su objavili u British Medical Journal.
.
Naravno, takvo istraživanje je izazvalo različite reakcije i komentare. Dopala mi se priča, koju je, umesto komentara, naveo jedan ruski čitalac:
Neki trgovac je poslao svog slugu na pijac. Sluga se veoma brzo vratio, drhteći od straha. Ispričao je da ga je na pijaci neko dotakao. Okrenuo se i video ispred sebe Smrt. Pogledala ga je u oči i uprla prst u njega. Počeo je da moli trgovca: "Gazda, sažali se na mene, daj mi brzog konja. Poći ću u Samarkand i sakriću se od Smrti."  Trgovac se sažalio i dao mu konja. Sluga je velikom brzinom nestao u oblaku prašine. Posle par sati, trgovac je sam krenuo na pijac i tamo je u sred gomile video Smrt. Prišao joj je i pitao: "Reci mi, zašto si jutros uplašila mog slugu?"  "Ma, nisam ga uopšte plašila" - odgovorila je Smrt."  Samo sam se veoma iznenadila, videvši ga ovde, u Bagdadu. Baš sam bila zaprepašćena - jer ja danas imam sastanak sa njim u Samarkandu."
.

0 коментара :

Постави коментар